Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Zgodnie z naszymi procedurami reklamacyjnymi uprzejmie prosimy o przesłanie przedmiotu wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym. Formularz można również wypełnić w formie elektronicznej.

Nie załączenie do przesyłki lub nie wypełnienie online formularza może skutkować dłuższym czasem rozpatrzenia reklamacji.

Adres do odsyłki to:
Preskom

Michał Rymarz

ul. Zana 29 lok. 06

20-601 Lublin



Wymagana forma odsyłki: list polecony/paczka poczty polskiej/przesyłka kurierska.
Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia (matryce, wyświetlacze, ekrany dotykowe itp.) prosimy bardzo dokładnie zabezpieczyć i wysłać pocztą polską/kurierem .
Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii, w których zostały one wysłane przez nas do Państwa.

Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu tj. ORYGINAŁU PARAGONU LUB KSEROKOPIĘ FAKTURY VAT.
Dokument zakupu jest wysyłany w formie elektronicznej na adres mailowy podany w naszym sklepie.

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji.


1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji i pod warunkiem, że uszkodzone lub zużyte części zostały objęte gwarancją oraz nie posiadają uszkodzeń mechanicznych.
2. Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego i załączenie go do przesyłki.
3. Do przesyłki zwrotnej należy koniecznie załączyć dowód zakupu, tj. oryginał paragonu lub kserokopię faktury VAT.

4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
5. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: biuro@preskom.pl lub pod numerem telefonu 81 528 00 38 w godzinach 10:00-18:00.
6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. podana usterka nie występuje) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę według obowiązującej taryfy serwisu.

Formularz reklamacyjny w wersji pdf

Witryna stworzona na platformie